Zadaci i odgovornosti:

  • Priprema ponuda u skladu sa zahtjevima i natječajnom dokumentacijom
  • Kontakti s naručiteljima/korisnicima i dobavljačima
  • Kalkulacija i ugovaranje cijena opreme i usluga
  • Naručivanje, praćenje i koordiniranje realizacije isporuke opreme i/ili usluga
  • Praćenje zakonskih regulativa

Vaš profil:

  • VŠS/VSS
  • Visok stupanj odgovornosti, motiviranosti, poduzetnosti, preciznosti i inicijative u radu
  • Izražena komunikativnost i spremnost na timski rad
  • Poznavanje zakonske regulative i iskustvo rada na istim ili sličnim poslovima je prednost
  • Iskustvo rada na komercijalnim i administrativnim poslovima je prednost
  • Odlično poznavanje MS Office paketa – Outlook, Word, Excel
  • Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu

Što nudimo?

  • Dinamičnu i stimulativnu radnu okolinu
  • Mogućnost profesionalnog razvoja kroz edukaciju i rad na zanimljivim zadacima i projektima
  • Pozitivna radna atmosfera s otvorenom komunikacijom i kvalitetnim uvjetima rada
  • Nagrađivanje u skladu s ostvarenim rezultatima rada
  • Rad u međunarodnom radnom okruženju
  • Dodatni dani godišnjeg odmora
  • Multisport kartica
  • Mogućnost kupnje dionica tvrtke
  • Godišnji zdravstveni sistematski pregled
  • Pogodnosti za korisnike PBZ kartica
  • Božićnica, regres
  • Fleksibilni modeli rada
  • THE BEST OF ICT WITH A HUMAN TOUCH – vjerni našem motu, osjećat ćete se cijenjenima za svoj rad od prvog dana

 

Lokacija:

  • Zagreb, Hrvatska
Iskoristite ovu priliku i pošaljite nam svoj CV na natjecaj@axians.hr