Kako bi MPS usluga bila kompletna, izuzetno je bitno svu opremu redovito i stručno održavati, stoga pored ostalih usluga koje MPS sadrži, pružamo potpunu uslugu održavanja i popravaka uređaja uz naše certificirane djelatnike i originalne rezervne dijelove u najkraćim rokovima.

 

Takvu skupinu usluga zovemo Managed Professional Repair Services (MPRS).

Axians MPRS usluga sadrži široku paletu znanja i vještina tijekom cijelog procesa, od same obrade informacija o incidentu, pomoći korisnicima odmah prilikom prijave, do stručnosti tijekom otklanjanja nedostataka i zamjene opreme radi izbjegavanja prekida i redovitog kontinuiteta usluge.

Axians MPRS servisne procedure za prijavu kvara su izuzetno jednostavne za naše korisnike.

Kako Funkcionira Axians MPRS?

  • Jednostavna prijava kvara: našim korisnicima omogućujemo jednostavnu prijavu kvara putem HelpDesk tima. To možete učiniti online, putem e-maila ili telefonskim pozivom.
  • Brza intervencija: nakon prijave, Axians tehničari izlaze na lokaciju. Efikasno rade na otklanjanju nedostataka i po potrebi preuzimaju neispravnu opremu koja po dolasku u Axians ovlašteni servis biva užurbno procesuirana
  • Detaljna dijagnostika i popravak: na uređajima se provodi  detaljna dijagnostika kvara, te se vrši popravak ili uklanjanje nedostatka unutar dogovorenog SLA vremena odaziva i popravka, i mijenjaju neispravni dijelovi s drugim novim i ispravnim originalnim dijelovima.
  • Lokalno otklanjanje kvarova: većina kvarova i grešaka na opremi otklanja se na samoj lokaciji korisnika, što Axians MPRS uslugu čini pouzdanom i sigurnom, kako sama smanjuje zastoj poslovanja našim korisnicima što je okosnica same usluge.
  • %
    Servisnih intervencija se rješava prilikom prvog izlaska na lokaciju
  • Dana je prosječno vrijeme do popravka svi uređaja unutar jamstva.
  • %
    Rezervnih dijelova pokrivamo za sve ugovorne korisnike ispisnih rješenja.
  • %
    Incidenata na POS sistemima se rješava i zatvara u istom danu.
ZAŠTO ODABRATI AXIANS MPRS?
  • Stručnost i edukacija: naši tehničari neprestano se usavršavaju kako bi pružili najbolju uslugu.
  • Brza reakcija: Axians MPRS tim odmah reagira na prijavu kvara.
  • Originalni dijelovi: koristimo samo originalne rezervne dijelove.
  • Partnerstvo s korisnicima: već dugi niz godina naši korisnici pouzdano prepuštaju brigu o opremi Axians MPRS stručnjacima.

Već dugi niz godina naši korisnici prepuštaju brigu o opremi Axians MPRS stručnjacima. Axians MPRS servis svojim neprestanim ulaganjem u stručnost i edukaciju djelatnika, prostore, servisnu opremu i profesionalno održavanje, te svojim partnerskim odnosom s najistaknutijim proizvođačima informatičke opreme, postaje jedan od najistaknutijih brandova na Hrvatskom tržištu servisnih usluga i usluga održavanja opreme koju isporučujemo našim vjernim korisnicima.

Za svu isporučenu opremu osiguravamo post-prodajnu podršku na visokoj razini čime se uvelike produljuje životni vijek i efikasnost iste, dok samim time svojim korisnicima osiguravamo isplativost investicije.

Zašto odabrati Axians

Više od 30 godina iskustva i reference iz područja:

  • usluga ispisnog rješenja
  • distribucija sustava za upravljanje ispisom – OptimiDoc
  • implementacija sustava za praćenje i nadzor ispisne flote
  • usluga osiguranja radnog mjesta
  • implementacija sustava za monitoring i unaprjeđenje računalnih okruženja
  • implementacija softverskih rješenja
  • projektiranje, implementacija i održavanje IT infrastrukture
  • preseljenje podatkovnih centara – podataka i opreme
  • evaluacija i optimizacija postojeće IT infrastrukture
  • uspostava Disaster-Recovery rješenja
  • dizajn sustava za pohranu i back-up podataka
  • usluga konsolidacije poslužitelja i arhiviranja podataka
  • konsolidacija poslužitelja
  • usluge virtualizacije, migracije i konsolidacije

Potražite stručni savjet i tehnologiju za vaše poslovanje.

Slušamo vas i spremni smo vam pomoći.

Kontaktirajte nas.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.